0

טיפים חשובים להפקת אירוע מוצלח

לארגן אירוע זו משימה מרגשת, אבל בואו נודה באמת – זה גם יכול להיות אתגר לא קטן. לכן, הכנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להרים את האירוע הבא שלכם כמו מקצוענים. אז קחו כוס קפה, שבו בנחת, ובואו נתחיל!

 

 

תכננו מראש וחשבו על הכל! 

זה נשמע מובן מאליו, אבל תכנון מוקדם הוא המפתח להצלחה. כשמדובר בהשכרת ציוד למסיבות, חשוב לחשוב על כל הפרטים הקטנים. כמה אנשים יגיעו? איזו אווירה אתם רוצים ליצור? מה התקציב שלכם? תשובות לשאלות האלה יעזרו לכם לבחור את הציוד המושלם לאירוע שלכם.

 

 

מקום האירוע

חשוב שתדעו איפה אתם רוצים לקיים את האירוע – האם בבית, בגן אירועים (בחוץ), באולם, או אולי אפילו בחדר פרטי במסעדה נחשבת. נסו לבדוק מהי כמות המוזמנים, מהו אופי האירוע, האם מדובר על חגיגה גדולה ומפוארת או חגיגה קטנה

צנועה ובהתאם לכך, החליטו על המיקום. זכרו שאירוע בבית עשוי לעלות לכם הרבה פחות מאירוע באולם או בגן אירועים. יחד עם זאת, לא לכולנו יש מקום בבית לארח כמות מסוימת של אורחים.

1

השכרת ציוד לאירוע

נכון עבורכם במידה ובחרתם לארגן ולהפיק את האירוע בעצמכם ואתם מקיימים אותו בבית או בחוץ. תוכלו לשכור כמעט כל ציוד שתצטרכו לאירוע, החל מריהוט ועד כלי אוכל, כלי מזנון והגשה ועוד.

 

 

אוכל

במידה והאירוע מתקיים באולם או גן אירועים, תוכלו לקחת חבילה הכוללת שימוש במקום וגם תפריט המוצע על ידי המקום, ממנו תוכלו לבחור את המנות שתרצו שיהיו באירוע או אפילו לשדרג בתוספת כספית למנות יותר מיוחדות. במידה והאירוע מתקיים בבית, תוכלו להזמין קייטרינג של שף פרטי (יכול להיות בשרי או חלבי, על פי העדפתכם) ולהוסיף מגשי אירוח, במבחר סוגים וטעמים.

 

 

השקיעו באווירה

האווירה היא זו שתעשה את ההבדל. דאגו לעיצוב תואם לנושא האירוע, תאורה מחמיאה ומוזיקה שתשאיר את האורחים על הרגליים. ואם מדובר בהשכרת ציוד למסיבות, אל תשכחו לכלול פריטים כמו רחבת ריקודים, מכונת עשן או אפילו מקרן לתמונות וסרטונים.

 

 

אטרקציות

אתם בוודאי תרצו שיהיה כיף ושמח לכם ולאורחים שלכם ואם אפשר שיהיו גם מזכרות מהאירוע. על כן, מומלץ לשכור את שירותיו של צלם מגנטים לאירועים. כך כל אורח, יוכל לצאת עם מזכרת מרגשת מהאירוע. מדובר על אטרקציה יחסית זולה, שניתן גם לשלב עימה אטרקציות נוספות כגון, מחזיקי מפתחות, ספרי תהילים ועוד. במידה ויש לכם תקציב כספי שאינו מוגבל, תוכלו גם לקחת אטרקציות נוספות בהם, עמדות בלונים, זיקוקין, שזירת פרחים ועוד.

 

 

מוזיקה

אין אירוע בלי מוסיקה, היא מייצרת אווירה משמחת וטובה. תוכלו להשכיר את שירותיו של תקליטן מקצועי או אפילו להביא להקה, שתשיר ותנגן לאורך כל האירוע. בדקו שאתם אוהבים את הסגנון המוסיקלי ומתחברים אליו.

 

 

עלויות

שימו לב שאתם לא חורגים מהתקציב שלכם, שכן העלויות עשויות להגיע לסכומים אסטרונומיים, שלא בטוח שתכננתם להוציא או שזמינים עבורכם. מומלץ מאוד לקחת מספר הצעות מחיר מכל ספק, להשוות אותן, לבדוק המלצות ורק כאשר הסתיימו הבדיקות, אז להזמין בראש שקט את השירותים.

 

 

הכינו תוכנית גיבוי

תמיד כדאי להיות מוכנים להפתעות. אם האירוע בחוץ, מה התוכנית למקרה של גשם? האם יש מספיק ציוד רזרבי? ספק טוב של השכרת ציוד למסיבות יוכל לעזור לכם לחשוב על כל התרחישים האפשריים.

 

 

טיפ אחרון מאיתנו

אל תהססו לבקש עזרה! אנחנו בדוד כליף השכרת ציוד לאירועים מביאים איתנו שנים של ניסיון בתחום. אנחנו לא רק מספקים ציוד – אנחנו גם יכולים לייעץ לכם ולעזור לכם להפוך את החזון שלכם למציאות.

תוכל לשתף עם חברים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן